(МНОГО Снимки) Project Civic Si (Купеле) Легото за начинаещия!

Само инфо, без празни приказки

Модератор: Spezov

Отговори
Потребителски аватар
Stliqn007
Мнения: 18
Регистриран: пон окт 09, 2017 8:48 pm
Местоположение: Бургас, кв. Въй 056

пет окт 05, 2018 1:16 am

Мой ред дойде да ви накарам да почетете 😄. (и то много!)

Аз съм Стилиян и съм на 21-на. Колата е с мен от октомври 2015-та.
Та.. Колата е Сивик 1997, д16у7 стоково.
Колата е минала през 4 собственика (за които знам) като аз съм 4-тия. 2-ма от които са в групата със сигурност. Здравейте!
Внос от Германия е до колкото знам от преди 10 години поне.
Големия въпрос..защо хонда? Защото нямаше нищо друго, което достатъчно да ми харесва за парите, които имах (нисани на задно абсурд за тея пари). Колата я видях за първи път в групата за скромната сума от 1400-500лв. Беше февруари и нямах възможност, тъй като от както я взех до ден днешен все още уча и само лятото има приходи. Изпуснах колата тогава и ..може да се каже, че се бях отказал да търся друго купе, тъй като тогава бяха 3-4к лв. (Защо купе? Защото NFS Underground 2 разбира се хаха). Търсих каквото изпадне по сайтовете през ден два, търсейки дори 5-та ген (стига да е 2 врати). Изработих си парите за лятото, заделих от бала квото имаше.
Беше октомври месец като търсих и.. тя се появи в Car Market. bg . Чудо, беше в Добрич (аз от Бургас), беше купе и беше под 2к лв. Гнило нямаше! Само лека ръжда. В крайна сметка сам победих битката срещу ръждата. Отидохме за колата, нямах си на представа какво точно да гледам по нея, но все пак се качих в колата. Още помня миризмата в онзи дъждовен ден докато седях в нея. Направих 2-3 кръгчета, излезнах на главния път с нея, направих обратния завой и я заварих. Като за човек, който се е возил цял живот с татко си със скорости от 80-90, колата страшно вървеше! Пък за спирането, да не говорим. Почти излезнах през прозореца.
Слизам от колата, леко разтреперен викам "Добре е" :D .
Взехме колата в него ден. Прибрахме сме в Бургас и тогава почна голямото правене.
Колата е била с преден и заден удар, 3-4 вида различна червена боя (и все още е). Направих предната броня в домашни условия, имайки в предвид, че до сега не съм имал абсолютно никакви сблъсквания с ремонти по коли или каквото и да е. Взе, че стана бронята, като за пръв път, направих и задната и нея. Колата малко от малко почна да замясва. Като я взех колата парите стигнаха за купуването и прехвърлянето, едно масло и един резонатор. От там нататък божа работа. Железарките никак не и ходиха, та работих с каквото имах. Станаха бели! Из междувременно явно зимно време попаднах на джанти, които бяха достатъчно интересни и с борд, та имах възможността и ги взех. Ето, че и се научих да полирам джанти! Крайният резултат беше феноменален като за първи път. Дойде лятото, заработих пак някой лев и разбира се, бам в колата почти всичко. Предницата така или иначе беше с доста забележки, аз исках да правя фейсово купе.. та направихме фейсово купе! Нови панели, всичките без ръжда, добре вървеше. Смених и задната броня с фейсова от седан/купе (чрез съдействието на един Талбухенски хондаджия). Карах я половин година и най-накрая ми омръзна да я гледам черна.. и извадих валяка. За ваше спокойствие, калниците вече не са същите като когато ги минах с валяка. Но пък колата вече беше в пъти по-добре изглеждаща а и дебела боя си е дебела боя :D . Направих и интейк на колата, просто защото след като сложих разпънката, филтърната кутия нямаше място в коша. След време избарах всмукател от д15з6, на който затапих ЕГР-а и стъпковото и приспособих с моя дросел. 2-3 дена играчка сам пред блока, най-накрая всичко беше точно! Тук там дреболийки, поредния чифт джанти си замина и дойдоха нови, 16-ки този път, с които нямах толкова късмет. Заминаха си и те, дойдоха пак нови, но след 2 чифта златни джанти, беше време да пробвам нещо ново. Колата също се видя в по-големи спирачки миналия декември. Стоково с 242мм дискове и барабани отпред. Вече 262мм с нови дискове и EBC Greenstuff (със съдействието на колега Izanagi, той ще се познае). След 3 години мотане с дреболийки, най-накрая дойде времето на генерацията, която беше с размерите на тръби за парно. Умрелия кон изведнъж не беше чак толкова умрял. Ф55 с 1 голям резонатор, 4-2-1 колектор и по чист късмет, Fujitsubo RM01-A крайно гърне. Шумна, но поносима, за това, което получих в резултат от генерацията.
Смених и волана, тъй като 4-те спици просто ми омръзнаха и исках нещо ново и интересно. Тайп Р воланите редовно се виждаха, та с идеята да бъде нещо различно и все пак стоково и истинско, 3 лъчев волан от Прелюд 5-та ген от VTI-S. Наред с тези шукарийки, след 3 години канене най-накрая дръпнах спусъка и поръчах стоповете, които исках от ден 1-ви. Заедно с тях дойдоха и тампони, филтри, полиуретанче тук таме и долна задна разпънка.
Ако трябваше старите собственици да си познаят колата, единствения видим белез ще да бъде разминаващите се цветове червено.
Сигурен съм, че изпускам нещо по колата, но по снимките можете да се ориентирате. А и за да не пиша романи... други снимки може да намерите в албума в профила ми. Скромните +300 снимки как аз човъркам нещо пред блока. Мога единствено да благодаря на колата и на колегите, които са ми съдействали, за това, което научих покрай нея и тях. От човек нямащ си халхабер от автобояджийство,тенекеджийство и най-вече двигатели до човек, който не го е страх да се оцапа и според условията и задачата, да си го свършва сам, защото никой няма да го направи толкова добре или с достатъчно старание, колкото собственика. Проекта продължава!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори
  • Информация
  • Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост